کرمان؛

افتتاح بوستان پدر در کرمان

فاز نخست بوستان پدر همزمان با شب ولادت حضرت علی‌(ع) در کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شهردار کرمان در آئین افتتاحیه بوستان پدر گفت: این بوستان در سه فاز به متراژ 100 هکتار در کرمان ساخته می‌شود که امشب شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن هستیم.

بابایی افزود: بخشی از تملک‌های اطراف قلعه‌های دختر و اردشیر انجام شده و با استفاده از ظرفیت‌ قلعه‌ها و کوه‌های اطراف، بوستان پدر با نورپردازی و ساخت آب‌نماهای خاص، به یکی از زیباترین بوستان‌های شهر و منطقه تبدیل شده است.

بابایی با بیان اینکه تا کنون حدود 90 درصد پیرامون قلعه دختر و حدود 25 درصد پیرامون قلعه اردشیر را پس از توافق با مالکان اراضی و املاک واقع در محدوده‌ طرح به تملک شهرداری کرمان درآوردیم گفت: فاز دوم و سوم بوستان پدر، در محدوده‌ سه‌راه مدیریت و اطراف کوه‌های تندروستون قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ورودی پارک از نمای ورودی باغ شاهزاده‌ ماهان اقتباس شده و در انتهای مسیر نیز آب‌نما و رقص نور طراحی شده است ابراز امیدواری کرد: خانواده‌هایی که به بوستان پدر می‌آیند، بتوانند با خیال راحت ساعات خوشی را در این بوستان سپری کنند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه 22 بوستان و پارک در طول سال گذشته در شهر کرمان آماده‌سازی شده است با قدردانی از اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برنامه ده شب، ده افتتاح در دستور کار قرار گرفت و تعدادی از بوستان‌ها در این ایام با حضور مسئولان و مردم افتتاح شد.

بوستان پدر در منطقه یک شهر کرمان، خیابان شهدا واقع شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.