رودنیل: یک پنالتی پرسپولیس سوخت/پنالتی طارمی باید تکرار می شد/مدافع الریان اخراج نشد

کارشناس داوری فوتبال گفت: متاسفانه داور ژاپنی به دلیل فاصله زیادی که از صحنه داشت پنالتی دوم پرسپولیس را ندید.

نوذر رودنیل در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری دیدار پرسپولیس و الریان قطر اظهار کرد: داور ژاپنی در نیمه اول به درستی به سود پرسپولیس ضربه پنالتی را اعلام کرد اما در زمان زدن ضربه توسط طارمی هم بازیکنان پرسپولیس و هم بازیکنان الریان داخل محوطه جریمه بودند و طبق قانون این ضربه باید تکرار می شد.

وی افزود: در صحنه بحث برانگیزی که در نیمه دوم رخ داد خطا درون محوطه جریمه بر روی علی علیپور واضح و آشکار و متاسفانه داور مسابقه به دلیل فاصله زیادی که از صحنه داشت پنالتی دوم پرسپولیس را ندید. همچنین در صورت اعلام پنالتی بازیکن خاطی الریان باید از زمین اخراج می شد.

کارشناس داوری ادامه داد: در آن صحنه کمک داور و حتی داور چهارم مسابقه می توانستند داور ژاپنی را در اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس کمک کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

رودنیل با اشاره به زمان مفید این دیدار گفت: نکته جالب این بازی زمان مفید آن بود که آن گونه که من محاسبه کردم این مسابقه 65 دقیقه زمان مفید داشت، این در حالی است که در سایر مسابقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود زمان مفید حداکثر 55 دقیقه است.

وی با اشاره به درگیری بازیکنان دو تیم در پایان این دیدار تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس باید خونسردی خود را حفظ می کردند، تیم الریان قصد داشت با ایجاد جنگ روانی وقت بازی را تلف کند و پرسپولیسی ها نباید وارد جنگ روانی حریف می شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار