لادروپ: گلرمان فوق العاده عمل کرد / پرسپولیس فرصت های زیادی داشت

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت : گلر ما فوق العده عمل کرد و چندین بار دروازه ما را نجات داد با این حال ما هم حملات خوبی داشتیم .

لادروپ: گلرمان فوق العاده عمل کرد / پرسپولیس فرصت های زیادی داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مایکل لادروپ پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: خیلی بازی سختی بود. انتظار چنین بازی را داشتیم زیرا با تیم خیلی خوبی از ایران بازی کردیم که در لیگ ایران خیلی خوب بوده است.

وی ادامه داد: در دقایق آخر نیمه اول خیلی روی ما فشار آوردند و پنالتی گرفتند از خوش شانسی ما بود که پنالتی گل نشد. در ابتدا فرصت خوبی داشتیم که گل بزنیم اما این فرصت برای ما گل نشد.

لادروپ افزود: پرسپولیس بیشتر از ما موقعیت گلزنی داشت اما ما سه فرصت خوب داشتیم در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. از گلرمان تشکر می‌کنم زیرا اگر او نبود ممکن بود مساوی نکنیم.
 
 وی در مورد کلین شیت در یکی از ترسناک‌ترین ورزشگاه‌های جهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم. آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم ولی یک امتیاز گرفتیم این بازی خوبی برای ما بود. همه تیم ما خوب بازی کردند و من فقط در این مسابقه تنها نبودم.

سرمربی الریان در مورد اینکه تصور می‌شد که هواداران پرسپولیس بتوانند روی عملکرد بازیکنان تیم‌تان اثرگذار باشند، اما شما چه تدبیری در این مورد به کار گرفتید، گفت: با بازیکنان مان صحبت کرده بودیم و بازیکنان ما مقابل تماشاگران زیادی بازی کرده بودند. به نظرم جو خیلی خوبی بود. جو اذیت کننده ای برای ما نبود و آنها تیم شان را تشویق کردند تا تیم شان برنده شود.
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.