89 کشته و زخمی در تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت گذشته آمریکا

در هشتاد و هفت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم بیست و سه نفر کشته و شصت و شش نفر زخمی شدند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، در تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم بیست و سه نفر کشته شده اند.

در یکی از تیراندازی ها در ایالت میسی سیپی در حمله سارقان به خانه ای در منطقه اولایو برنچ دو نفر کشته شدند و یک تن دیگر زخمی شد. مقامات رسمی می گویند مظنونان وارد این خانه شدند و در جریان سرقت گلوله هایی شلیک شده است که در نتیجه آن یکی از ساکنان خانه و یکی از مظنونان کشته شده اند و مظنون دیگر نیز که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد. پلیس درحال تحقیق درباره این حادثه است.

در حادثه دیگری در ایالت ایندیانا، در نتیجه تیراندازی در باشگاه فورت وین یک مرد کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. حال زخمی ها وخیم است و هنوز هیچ کس در رابطه با این تیراندازی بازداشت نشده است.

در حادثه ای دیگر در درگیری در یک مهمانی در منطقه سوت ساید در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس، یک نفر کشته شد و سه تن دیگر زخمی شدند. پلیس هنوز اظهارنظری درباره علت تیراندازی نکرده است.

در حادثه تیراندازی در ایالت اوهایو نیز سه نفر زخمی شدند. پلیس منطقه هیدالگو در ایالت تگزاس نیز از یک فقره قتل و خودکشی یک زن و شوهر در این شهر خبر داد. مرد خانواده پس از قتل همسرش اقدام به خودکشی کرده است. این زن و مرد سه فرزند داشتند که در هنگام حادثه در داخل منزل بودند. اما به آنها آسیبی نرسیده است.

پلیس فلوریدا همچنین از بازداشت چهار مظنون تیراندازی در شهر ساحلی پاناما خبر داد که در نتیجه اقدام آنها سه نفر زخمی شدند. پلیس ریچموند در ایالت ایندیانا نیز در جستجوی مظنون تیراندازی در این شهر است که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند. بیست و دو مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار