با کسب سهمیه کامل بازی های المپیک 2018 نوجوانان در آرژانتین

وزنه برداری ایران در رتبه بندی بالاتر از چین قرار گرفت!

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان با کنار زدن چینی ها در بخش امتیاز بندی انتخابی المپیک نوجوانان، موفق شد صاحب عنوان نخست دنیا شود.

وزنه برداری ایران در رتبه بندی بالاتر از چین قرار گرفت!به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان برای وزنه برداری ایران پایان بسیار خوش و مسرت بخشی را به دنبال داشت. در روز پایانی مسابقات، نوجوانان کشورمان موفق شدند با کسب 437 امتیاز تیمی پس از چین در بخش رقابت های جهانی بر سکوی نایب قهرمانی قهرمانی جهان جا خوش کنند. اما این دوره از رقابت ها چون به عنوان بازی های گزینشی المپیک نیز به شمار می رفت برای کشورهای مدعی جهان از اهمیت فراوانی برخوردار بود.

برهمین اساس فدراسیون جهانی وزنه برداری علاوه برامتیاز بندی تیمی و اختصاص کاپ جهانی به تیم های برتر، در بخش امتیازدهی و رتبه بندی انتخابی المپیک نوجوانان نیز برای تیم های برتر جهان کاپ قهرمانی و سهمیه ورودی درنظر گرفته بود.

بنابراین گزارش؛ وزنه برداران نوجوان کشورمان که موفق شدند امسال و سال گذشته دوسال پیاپی عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهند،در رتبه بندی نهایی فدراسیون جهانی با کسب امتیازاتی بالاتر از چین که سال گذشته نتوانسته بود در این رده سنی صاحب سکوی قهرمانی شود،این تیم قدرتمند را کنار زده و در قسمت امتیازی مربوط به ورودی المپیک بالاتر از چین عنوان نخست جهان را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ ملی پوشان کشورمان پس از پایان رقابت ها ضمن حضور در مراسم پایانی کاپ قهرمانی تیمی ورودی به بازی های المپیک را نیز دریافت کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار