سازمان خصوصی سازی اعلام کرد؛

اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی 95 را اعلام کرد.

اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ بر اساس اعلام این سازمان ،مشمولان سهام عدالت باید شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) خود را از طریق سامانه این سهام جهت دریافت سود سهام عدالت به این سازمان اعلام کنند که بر این اساس اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بانکها و موسسات اعتباری شامل تجارت، رفاه، سپه، صادرات، ملت، ملی، شهر، توسعه صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، پست بانک، توسعه تعاون، آینده، گردشگری، سینا، ایران زمین، حکمت ایرانیان، انصار، سامان، کارآفرین، پارسیان، اقتصاد نوین، سرمایه، پاسارگاد، قرض الحسنه مهر ایران، دی، ایران و ونزوئلا، قرض الحسنه رسالت، قوامین، خاورمیانه، موسسه اعتباری ملل(عسگریه) و موسسه اعتباری کوثر و موسسه اعتباری توسعه از جمله موارد مورد تایید بانک مرکزی برای افتتاح حساب و دریافت شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولان است.

بر این اساس هر یک از مشمولان سهام عدالت که دارای شماره حساب معتبر نزد یکی از بانکها یا مؤسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی(عضو شبکه شتاب بانکی) هستند؛ باید با مراجعه به شعب بانک یا مؤسسه مزبور و یا از طریق سایت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز (دستگاه های ATM ) و سایر امکانات بانک ها نسبت به دریافت شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) 24 رقمی مربوط به حساب بانکی خود اقدام کنند و این شناسه را به شیوه ای که به زودی در همین سامانه توسط سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی خواهد شد، به این سازمان ارایه نمایند تا از طریق آن در آینده ای نزدیک سود سهام عدالت به حساب بانکی هر یک از مشمولین ( مطابق شماره شِبا اعلام شده) واریز گردد.

همچنین مشمولین سهام عدالت که شخصاً دارای حساب معتبر بانکی نیستند، می بایست با مراجعه به یکی از بانک ها یا مؤسسات مالی و اعتباری نسبت به افتتاح حساب و سپس اخذ شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) 24 رقمی آن حساب اقدام کنند.

افزون بر این؛ هر یک از مشمولین سهام عدالت باید صرفاً شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) که حساب بانکی مرتبط آن به اسم شخص وی می باشد را در اختیار داشته باشد و امکان اعلام شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) مربوط به ولی، قیم، وکیل و یا فرد دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید من ایمیل با نیستم می خواهم در سهام عدالت ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من چطور باید برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدفرزانه
۱۴:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
سلام ببخشید من سهام اول رو گرفتم ولی سهام دوم چند ماهه تو سامانه زده در حال ارسال به بانک
پس کی ارسال میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران شریعتی
۱۸:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام، بنده چندین ماه هست که شماره شبای بانک کوثر خود رو داده ام اما هنوز تایید نهایی نشده. چه کار باید بکنم نه میتونم ویرایش کنم شماره شبام رو و نه میتونم دوباره ثبت نام کنم.
Iran (Islamic Republic of)
سیروان ثوپچی
۰۹:۱۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
باسلام بنده قبلا شماره اعلم کردم وتایید هم شده اما بعد پیام آمدکه معتبرنیس باز هم شماره دیگری اعلام کردم بعد از۱۶روز هنوز جوابی دریافت نشده چطومطمئن شوم که حساب جدید موردقبول واقع شده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد عمرانی
۲۰:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید. من در تاریخ 96/10/26 شماره شبای بانک حکمت ایرانیان را در سامانه ثبت کردم که ثبت شد ولی تا کنون تایید نشد.درحالی که یکی از دوستام یکماه بعد از من شماره شبای بانک سپه رو در سامانه ثبت کرده و به تایید هم رسیده.
خواهشا بگید من چیکار کنم که مشکلم حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم فرجی
۲۲:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
بنده ۲۵روز است که شماره شبای کارت بانک ملت رادر سامانه ثبت کرده ام اما هیچ گونه واریزی راجع به سهام عدالت گونه را نداشته ام
Iran (Islamic Republic of)
علی اقازاده
۱۸:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
شماره شبا دادم و ب سایت مراجعه کردم و میگه 15 روز دیگ خبر مید ولی 30 روز شده هیچی نمیگه و همون 15 رور دیگر ب این سایت مراجعه کنید رو میگه..خب الان من چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدابراهیم جهانشاهی تبریزی
۱۵:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
اینجانب شماره شبامودادم ولی پولی برام واریزنشده است
Iran (Islamic Republic of)
مترین
۲۱:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
سلام ببخشید شبای کات عابر بانک مورد اعتماده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ارغوان
۲۱:۴۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
سلام اونایی که هنوز نتونستن ثبت نام کنن چی کار کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
سلام شبای بانک ملی رو درست وارد کردم ولی میزنه بانک مورد نظر معتبر نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
دو
Iran (Islamic Republic of)
افشین اصغری
۲۰:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
با سلام من تا حالا ثبت نام نکردم کجا مراجعه کنم سامانه شماره ملی منو نمی شناسه پاسخگو باشید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
Sshm
۱۷:۳۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام این سامانه سهام عدالت هیچ کدوم از شماره شبای بانکهایی ملت، صادرات، سپه و تجارت رو قبول نمیکنه میگه بانک مورد نظر معتبر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد سلیم ملازهی
۲۱:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
باسلام من.موقعی که سهام عدالت شروع به کار کرد من مجرد بودم ولی الان دوتا فرزند دارم وبدلایل مشکلات نتوانستم.ثبت نام کنم ولی خانم بنده قبلا با مادرش ثبت بوده الان من در وضعیت مالی خوبی نیستم و به این سهام احتیاج دارم البته اگه واقعا سهامی وجود دارد و ملت را سرگردان نکنید لطفا راهنمایی کنید چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سید مرتضی رضوی
۲۱:۴۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
سلام سوال اول: کارت سهام سرپرست خانوار سالهاست صادر شده ولی افراد تحت تکفل را برگه داده اند که تعلق گرفته اما تاکنون برگه سهام صادر و ارسال نشده چه باید کرد؟ سوال دوم: کارت سهام سرپرست و فرد تحت تکفل او صادر ولی سرپرست فوت کرده تحت تکفل چه باید کند برای دریافت و سهام همسر فوت شده اش را چه کند و چگونه دریافت کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
لطفا زودتر تکلیف کسانی که شماره ملی شان در سامانه ثبت نهایی نشده را مشخص کنید.وقتی کسی شماره ملی اش هنوز تایید نشده و در سامانه سهام عدالت نیست چطور حساب شبای خود را اعلام کند؟با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
سعید تبریزی
۰۹:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
فزون بر این؛ هر یک از مشمولین سهام عدالت باید صرفاً شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) که حساب بانکی مرتبط آن به اسم شخص وی می باشد را در اختیار داشته باشد و امکان اعلام شناسه حساب بانکی ایران( شِبا ) مربوط به ولی، قیم، وکیل و یا فرد دیگری وجود ندارد.
يعني 90 هزار تومان بگفته خودتان سود مي دهيد و ما اين را براي باز کردن حساب کودک در بانک بخوابانيم و حساب باز کنيم به اسمش؟ يعنمي نميشه به شماره يارانه اي که دريافت مي شود واريز نمود؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
ایا شماره حساب بدیم بانک مورد نظر رایگان هست یا باید حساب باز کنیم چند هزار تومانی از جیبمون بدیم قبلا که شماره حساب دادیم چرا دوباره میخواهند
United States of America
Farhad
۲۱:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
شما اگه پول بده هستين خب سهام مردم رابدين چرا ميگين بعدا پرداخت مى کنيم .
آخرین اخبار