ساری؛

خانواده شهدا پشتوانه معنوی پليس + تصاویر

خانواده های معظم شهدا پشتوانه معنوی پليس در اجرای مقتدرانه ماموريت ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد راعی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در دیدار با خانواده شهید دامادی در این شهرستان گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا پشتوانه معنوی پليس در اجرای مقتدرانه ماموريت هاست.

وی ضمن تجليل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا افزود: واژه های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را بايد در نهاد مقدس شهيدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، چرا که اين افلاکيان خاکي با دل بريدن از همه لذت هايی دنيا پا در راه و هدفي مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دينی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامي دانست و گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا اقدامي ارزشي و توفيق الهي بوده كه پشتوانه معنوي پليس در اجراي مقتدرانه ماموريت هاست.

سرگرد راعی افزود: امنيت کنونی کشور حاصل خون پاک شهداست و وظيفه ما ادامه دادن راه سرخ شهيدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت است.

وی افزود: صبر و استقامت خانواده های شهداء مايه افتخار و پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامي و جايگاه ارزشمندی است که همه بايد قدر شناس آن باشيم.


خانواده شهدا پشتوانه معنوی پليس


خانواده شهدا پشتوانه معنوی پليس

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار