شیراز؛

برگزاری جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت درفارس

سومین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت شهریورماه درفارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجید خادم دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با اشاره به اینکه پایان اردیبهشت ماه آخرین مهلت برای ارسال اثر است، گفت: جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت برگزار می‌شود.

خادم افزود: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی داستان کوتاه‌نویسان خلاق ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان پایان اردیبهشت ماه 96 فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند، ادامه داد: این جشنواره 2 مرحله داوری دارد که در مرحله نخست در نیمه دوم تیرماه 40 نفر برگزیده معرفی و در مرحله دوم و نهایی در شهریورماه 10 نفر برگزیده انتخاب می‌شوند.

خادم با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی پس از اتمام زمان تعیین شده مشخص می‌شود، افزود: علاوه بر 10 نفر برگزیده از دید داوران 10 داستان نیز از نگاه شرکت‌کنندگان معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی برای نویسندگان و محدودیت  برای حجم اثر ندارد و هر هنرمند با 2 اثر می‌¬تواند در جشنواره شرکت کند.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با بیان اینکه آثار ارسالی نباید در دوره های گذشته  این جشنواره شرکت داده شده باشند، تصریح کرد: اطلاعات کامل مربوط به برگزاری این جشنواره و شرایط ارسال آثار در سایت http://heyratfestival.ir/ اعلام شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار