برخورد شدید وانت مزدا با پژو پارس در بزرگراه خاوران/ راننده جوان به شدت مصدوم شد + تصاویر

برخورد شدید 2 دستگاه خودرو در جاده خاوران، مصدومیت راننده جوان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 78 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 13 دقیقه بعد از نیمه های شب گذشته، به بزرگراه خاوران، حوالی بازار گل رهسپار شدند.
 
برخورد شدید وانت مزدا با پژو پارس در بزرگراه خاوران/ راننده جوان به شدت مصدوم شد 

محمد شکریان افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: یک دستگاه وانت مزدا در مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران درحال حرکت بود که به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس تصادف کرد.
 
وی بیان کرد: در پی وقوع این حادثه وانت بار پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر چراغ برق وسط جاده نیز برخورد کرد.
 
برخورد شدید وانت مزدا با پژو پارس در بزرگراه خاوران/ راننده جوان به شدت مصدوم شد 
 
شکریان با بیان اینکه راننده 27 ساله خودرو وانت مزدا در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شده بود، ادامه داد: آتش نشانان بی درنگ پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر جاده و ایمن سازی صحنه تصادف، جریان برق هر دو خودرو را قطع کرده و از نشتی بنزین خودرو سواری جلوگیری به عمل آوردند.

این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، عملیات امدادرسانی به راننده خودرو وانت را آغاز کردند و با احتیاط کامل مرد جوان را از داخل اتاقک متلاشی شده وانت، خارج کرده و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
 
برخورد شدید وانت مزدا با پژو پارس در بزرگراه خاوران/ راننده جوان به شدت مصدوم شد 

شکریان گفت: آتش نشانان آثار باقی مانده از حادثه رانندگی را از سطح جاده جمع آوری کرده و سپس هر دو خودرو را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار