یزد؛

برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد نیازمندهمکاری مسئولان

بهره گیری از ابزارهای نوین روزهای 14 و 15 خرداد با پیگیری مسئولان و فرمانداران در سطح شهرستان‌ها لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   محمد علی طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: بهره گیری از ابزارهای نوین و همچنین فعالیت توسط تشکل ها و دستگاههای مختلف برای بزرگداشت روزهای 14 و 15 خرداد با پیگیری مسئولان و فرمانداران در سطح شهرستان‌ها لازم است .

طالبی افزود: تقارن سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد با ماه رمضان فرصت خوبی برای برنامه ریزی و استفاده از آن برای انتقال افکار بنیانگذار جمهوری اسلامی به دیگران است.

وی ادامه داد: کمیته‌های مختلف 14 و 15 خرداد باید با برنامه‌ریزی مناسب و مورد نیاز و تدوین برنامه‌های شاخص با هدف معرفی اندیشه‌های امام(ره) به نسلی که درک کمتری از ایشان داشته اند از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

معاون استاندار یزد گفت: می طلبد در قالب برنامه های مناسب با بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان همواره نسبت به زنده نگهداشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی اقدام شایسته کرد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیشرو و برنامه‌های متنوع مناسبتی که همزمان با آن برگزار می‌شود خواست تا برنامه‌هایی که با یاد و نام شهدا برگزار می‌شود مسائل جناحی و حزبی در آن مطرح نشود.

طالبی همچنین یادآور شد: باید از برنامه‌هایی که با بودجه دولتی و نهادهای انقلابی برگزار می‌شود بهره‌برداری انتخاباتی نشود و همه برنامه ها در چارچوب مقررات صورت گیرد.

همچنین دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: 14 کمیته برای برگزاری مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در استان پیش‌بینی شده که بخاطر تقارن با سالروز شهادت سومین شهید محراب(ره) و دیگر مناسبت‌ها برنامه‌های پرمحتوا و جامعی در نظر گرفته می‌شود.

سعید زارع بر همکاری جدی تمام مردم و دستگاه های اجرایی بر برگزاری 14 و 15 خرداد و سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تاکید کرد.

در سال گذشته همزمان با 14 و 15 خردادماه و در یزد 9 شهرستان تابعه این استان ویژه برنامه های متنوع با همکاری مردم و تشکل ها برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار