قزوین؛

برگزاری ششمین همایش تجلی شیدایی

ششمین همایش تجلی شیدایی هفته آینده برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قزوین در نشست خبری گفت : این همایش شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.
 
برگزاری ششمین همایش تجلی شیدایی 
 
سرهنگ محمد امیری مقدم افزورد: در این همایش درباره اهمیت و جایگاه هنر انقلاب بحث و تبادل نظر می‌شود.
 
سرهنگ امیر مقدم با اشاره به بیستم فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم آوینی گفت:: ۲۰ تا ۲۷ فروردین، هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
 
امیری مقدم با بیان اینکه ۲۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت این هفته در استان اجرا خواهد شد اضافه کرد: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدای هنرمندان، دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر، برگزاری محافل شعر و ورک شاپ‌های حضوری و نقاشی، حضور هنرمندان در مزار مطهر شهید آوینی وشعر خوانی، برگزاری اردوی مرقد مطهر امام راحل (ره)، تجلیل از ۱۰ هنرمند فعال در عرصه هنر دینی و ارتباط با بسیج هنرمندان، و نمایش تئاتر از پشت روزنه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه ۷ کانون بسیج هنرمندان و ۸ انجمن مختلف در استان فعالیت دارند گفت: حدود ۷۰ درصد هنرمندان استان در این بسیج هنرمندان عضو هستند.
 
سرهنگ محمد امیری مقدم با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد اطلاعات هنرمندان در سامانه بسیج ثبت شده است افزود: از حدودو ۵ هزار هنرمند ۳ هزار نفر جذب شده اند و فعالیت دارند.
 
وی در ادامه تذهیب نفس، جهاد فی سبیل الله، عشق به شهادت، حضور در صحنه‌های انقلاب، اخلاص در عمل را از ویژگی‌های بارز این شهید بیان کرد و گفت:شهید آوینی در اوج قله هنر انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار