همدان؛

جشن پدران آسمانی در همدان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از برگزاری جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای همدان خبر داد.

جشن پدران آسمانی در همدان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ناصر عارف گفت: به مناسبت فرخنده میلاد مولای متقیان و امام اول شیعیان جهان حضرت علی(ع) فرزندان شهدا با برگزاری همایش پدران آسمانی روز پدر را در کنار هم جشن می گیرند.

وی افزود: این مراسم معنوی با حضور خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر روز پنج شنبه (25 فروردین) 96 ساعت 17 در محل گلزار شهدای همدان برگزار می شود.

عارف خاطرنشان کرد: سخنرانی، اجرای سرود، شعر و مولود خوانی و عطر افشانی و گلباران دسته جمعی مزار مطهر شهدا بویژه توسط فرزندان شاهد از جمله برنامه های تدارک شده برای جشن دیدار با پدران آسمانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: همچنین در این مراسم پدرانی که تنها فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند در کنار فرزندان شهدا حضور می یابند.

عارف ادامه داد: امروزه خانواده شهدا به عنوان سفیران فرهنگی عمل کرده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی گفت: از كاركردهاي بسيار مؤثر مناسبت ‏های مذهبی، الگوسازي مبتني بر ارزش‏ ها و اخلاقيات بسترسازي براي تعالي انسان ها و فرصت مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهداي گرانقدر و اهداف عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.