گیلان؛

بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در رشت

مراسم بزرگداشت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ امیر سرتیپ خلبان حسین خلیلی، همرزم شهید‌ صیاد شیرازی در این مراسم با بیان خصوصیات اخلاقی و معنوی این شهید سرافراز گفت:‌ امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی علاوه ‌بر توانایی‌های بسیار در پذیرش مسئولیت‌های نظامی، اخلاص و ایمان بسیار بالایی داشت و در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

این خلبان بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید والامقام صیاد شیرازی با تمام خطرات و سختی‌های جنگ خود را در اختیار نظام می‌گذاشت و این امر باعث ماندگاری یاد و خاطره این شهید بزرگوار شده است.

وی تقوا، اخلاص و ایمان را از ویژگی شهید صیاد شیرازی برشمرد و اظهار داشت: دفاع مقدس از منظر شهید صیاد شیرازی مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی بود و برای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش می‌کرد.

امير سرتيپ خلبان حسين خليلی تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه باید به فرهنگ تاریخی و ارزشی خود تکیه کنیم و توجه داشته باشیم که پیروی از فرهنگ غربی برای خوشامد استعمارگران اشتباه است و حفظ این نظام باید با قدرت و اقتدار همراه باشد که در این رابطه باید قدرت نظامی خود را هرچه بیشتر ارتقاء دهیم.
 
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.