امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

سه رزمایش دریایی با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان برگزار می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از امروز تا پس فردا سه رزمایش دریایی به صورت جداگانه با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان برگزار می‌کنیم.

سه رزمایش دریایی با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان برگزار می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیردریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم هجدهمین مراسم سالگرد امیر سپهد صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش امروز رزمایش مشترک امداد و نجات را در شرق تنگه هرمز با نیروی دریایی عمان برگزار کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این رزمایش همه ساله برگزار می‌شود که میزبان آن یک سال کشور ما و یک سال کشور عمان است و امسال میزبانی در این رزمایش با عمان است.

وی افزود: سه فروند شناور و یک فروند بالگرد در این رزمایش حضور دارند که این رزمایش در راستای برقراری امنیت منطقه و ارتقای امنیتی برای شناورهای منطقه برگزار شده است.

وی گفت: این رزمایش از روز گذشته آغاز شده است و تا سه یا چهار روز دیگر ادامه دارد و پرسنل زیادی از نیروی دریایی ارتش در این رزمایش حضور دارند.

وی در پایان با بیان اینکه یک ناوگروه به قزاقستان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: این ناوگروه فردا یا پس فردا یک رزمایش مشترک با نیروی دریایی قزاقستان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار