کارگردان «اِو (خانه)» فیلم جدید می‌سازد/ برنامه‌ریزی اکران فیلم پس از جشنواره جهانی فجر

یوسفی‌نژاد گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «اتاق عقد» هستم که فعلا روی طرح آن کار می‌کنم.

کارگران «اِو (خانه)» فیلم جدید می‌سازد/ برنامه‌ریزی اکران فیلم پس از جشنواره جهانی فجر
اصغر یوسفی‌نژاد کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «او (خانه)» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر، برنامه‌ریزی‌های اکران را انجام می‌دهیم اما از ابتدا قرارمان این بود که در فیلم را در گروه هنر و تجربه به نمایش بگذاریم. البته ممکن است بر اساس بازخورد و مهمتر از همه موافقت بخش هنر و تجربه با پخش‌کننده‌های دیگر برای نمایش در سالن های بیشتر مذکراتی انجام دهیم.
 
این کارگردان درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام موقت «اتاق عقد» هستم که فعلا روی طرح آن کار می‌کنم. این اثر به لحاظ تولید به «او (خانه)» نزدیک است.
 
وی ادامه داد: این اثر برای جشنواره فیلم فجر پیش رو آماده نمی‌شود؛ چون به یک پروسه طولانی و حدود شش، هفت ماهه برای نگارش و پروسه طولانی دیگری برای انتخاب بازیگر و تمرین اعتقاد دارم. بدین علت اواخر امسال یا اوایل سال آینده کلید می‌زنیم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، به آن را سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهیم داد.
 
یوسفی‌نژاد خاطرنشان کرد: دو عنصر سناریو و بازیگری را باید جدی گرفت و بقیه به نحوی در پیشبرد این دو عنصر کمک می کنند. این روال کاری را همیشه ادامه خواهم داد.
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار