قزوین؛

مراسم صباح مزار آیت الله باریک بین

مراسم صباح مزار آیت الله باریک بین با حضور ارادتمندان این عالم مجاهد در شبستان امیر المونین مسجد النبی قزوین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ريیس دفتر عقيدتي‌ سياسي‌ فرماندهي‌ كل‌ قوا در این مراسم ، آیت الله باریک‌بین را انسانی ولایتمدار دانست و متواضع بودن ، سادگی و مهربانی را از دیگر خصوصیت های بارز این عالم ربانی بیان کرد .

حجت الاسلام والمسلمین صفایی ، با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع و صباح مزار این مرحوم گفت : این استقبال نشان از جایگاه بالای آیت الله باریک بین در بین قشرهای مختلف مردم است .

وی به مراسم سالگرد شهادت سرلشگر صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت : این شهید بزرگوار کمک به فقرا و ضعیفان را بالاترین خدمت می دانست.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی با اشاره به نقش تاثیر گذارشهید صیاد شیرازی در فتوحات هشت سال دفاع مقدس گفت : همین موضوع عامل شهادت وی از سوی منافقین کوردل شد .

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود : برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی پس از گذشت ۱۸ سال در بسیاری از مراکز استانها ، به خاطر تقوایی است که این شهید داشته است.

وی به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت :  همه دنیا چه دوست و چه دشمن پیگیر انتخابات ما هستند هرچند استکبار و کشورهای هم پیمان با او گاهی برای انتخابات ما برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی انتخابات را جبهه سیاسی دانست و افزود :حضور حداکثری در انتخابات ، پاسداری از خون شهیدان و اعلام وفاداری و بیعت مجدد با انقلاب است.

 انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار