طارمی: تجربه تیم ملی باعث شد به راحتی در لیگ قهرمانان بازی کنم/ الگویم رونالدو،دایی و کریمی است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌هایی که به همراه تیم ملی ایران انجام دادم باعث شد تا راحت‌تر در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: بار اولی که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم، سال 2015 بود که توانستیم نتایج نسبتا خوبی را کسب کنیم. آن سال اولین سالی بود که با پیراهن تیم پرسپولیس بازی می کردم و اولین تجربه ام در لیگ قهرمانان بود و به مراتب شرایط سخت تری داشتم اما امسال حضور در این رقابت ها برایم راحت تر است.

وی افزود: در حال حاضر بازی کردن در سطح آسیا برای من راحت تر است چرا که حضور در تیم ملی باعث شده تجربیاتم نیز بیشتر شود. به نظرم بازی‌هایی که به همراه تیم ملی ایران انجام دادم باعث شد تا راحت‌تر در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.

طارمی در ادامه در خصوص الگوهای فوتبالی خود نیز می گوید: من از کودکی و 6 سالگی فوتبال بازی می کردم و الگویم نیز رونالدوی برزیلی بود. آن موقع هم مهاجم بودم و دوست داشتم همانند او گل بزنم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:: از بازیکنان ایرانی علی دایی و علی کریمی جزء الگوهای من بودند و خیلی دوست داشتم که همانند آنها در سطح بالایی بازی کنم، البته بیشتر به دایی علاقه داشتم چون در پست مهاجم نوک بود و بیشتر گلزنی می کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
به خاطر یکی ازالگوهاشه که گلهای خالی رو نمیزنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
ورود کیسه به این صفحه ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
جوونای استان بوشهر خیلی دوست دارند
United States of America
ابراهیم
۱۲:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس است
آخرین اخبار