کرمانشاه؛

برداشت 15 ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانکی

دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود نسبت به برداشت غير مجاز مبلغ 15 میلیون ريال از حساب بانکی وی اقدام كرده بود، توسط کارشناسان پليس فتا شناسایی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود نسبت به برداشت غير مجاز مبلغ 15 میلیون ريال از حساب بانکی وی اقدام كرده بود، توسط کارشناسان پليس فتا شناسایی و دستگير شد

سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی شکايت يکی از شهروندان مبنی بر برداشت 15 ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانکی وي، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خريد اينترنتی شارژ تلفن همراه شده که با پيگيري سرنخ‌های به دست آمده، متهم شناسایی و برای ارائه توضيحات به پليس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که دختر شاکی بود، در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان کرد كه با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب بانکی وی، اقدام به برداشت به صورت غيرمجاز و خرید شارژ تلفن همراه برای خود و همسرش كرده است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.