اهواز؛

توزیع هزاران بسته آموزشی سلامت بین کاروان‌های راهیان نور اندیمشک

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از توزیع ۱۴ هزار بسته آموزشی سلامت بین مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سیما جمشیدی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار داشت: بزودی و با اجرای طرح‌های گسترده عمرانی، نیازهای شهروندان در زمینه بهداشت و درمان اندیمشک احداث و افتتاح و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه تقویت می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها، احداث مرکز خدمات جامع سلامت کوی جمهوری اندیمشک با مساحت 2 هزار متر و زیر بنای 700 متر بوده که به زودی و با حضور مسئولان محلی و استانی در این شهرستان، افتتاح می گردد.

جمشیدی اذعان داشت: با بهره برداری از این طرح عمرانی، نیاز بخش‌های مختلف شهری در حوزه تجهیزات و نیازهای بهداشت و درمان رفع شاخص‌های حوزه سلامت در شهرستان گسترش می‌یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بیش از این نیز و با توجه به استقبال گسترده و حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس 8 ساله در اندیمشک و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های گسترده‌ای در شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: این بسته‌های آموزشی در ایستگاه‌های سلامت، در بین مسافران نوروزی و در پادگان‌های نظامی محل استقرار کاروان‌های راهیان نور این شهرستان توزیع و خدمات تست قند خون و فشار خون نیز به صورت رایگان به شهروندان، ارائه شد.

سیما جمشیدی افزود: هم چنین برای اولین بار  در این مدت 1 دستگاه بلوتوث و اینترنت در پادگان دوکوهه نصب و راه اندازی شد که با راه اندازی آن، نیازهای کاروان هان راهیان نور در  حوزه‌های  فیلم برداری، عکس و موسیقی‌های بهداشتی و درمانی مرتبط به اسلامت جامعه، رفع شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.