المنار: حمله موشکی آمریکا به سوریه ناقض شعار «اولویت با آمریکاست» ترامپ است

المنار گزارش داد حمله موشکی آمریکا به سوریه به نفع رژیم صهیونیستی و ناقض این شعار ترامپ است که می‌گفت «اولویت با آمریکاست».

المنار: حمله موشکی آمریکا به سوریه ناقض شعار «اولویت با آمریکاست» ترامپ است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت: حمله موشکی آمریکا به سوریه ابعاد نظامی و سیاسی متعددی داشت که فراتر از مرزهای سوریه است. 

یک کارشناس لبنانی در این خصوص گفت: این حمله موشکی از جانب آمریکا علیه سوریه نبود. بلکه حمله موشکی اسرائیل از روی ناوهای آمریکائی علیه سوریه بود. من نگران هستم زیرا ترامپ سیاستمدار نیست. احتمال دارد که رئیس جمهور شدن او براساس توافقی پنهانی با صهیونیست‌ها بوده باشد که در این صورت این مسئله با صنایع نظامی آمریکا مرتبط است که همواره خواستار تشدید درگیری های نظامی هستند. ارتش آمریکا تابع دولت این کشور نیست بلکه به صورت مستقیم به پنتاگون متصل است و اهمیتی به مواضع رئیس جمهوری این کشور نمی دهد. 

خبرنگار المنار گفت: ترامپ در نخستین سخنرانی خود به ملت آمریکا قول داده بود که آنها در صدر اولویت هایش قرار خواهند داشت. ترامپ گفته بود: از امروز به بعد دیدگاه جدیدی بر کشور ما حاکم خواهد بود. از این پس اولویت با آمریکا خواهد بود. فقط آمریکا در اولویت قرار خواهد داشت. 

خبرنگار المنار افزود: رئیس جمهوری آمریکا اکنون وعده خود را نقض کرده است.
موشکهای آمریکا به برخی هدفهای نظامی اصابت کرده است اما کسانی که دستور شلیک این موشک ها را صادر کرده اند نتوانسته اند دلایل قانع کننده ای برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه ارتش سوریه از سلاح شیمیائی استفاده کرده است ارائه کنند. آنها در گذشته نیز با همین بهانه های واهی عراق و افغانستان را هدف تهاجم خود قرار دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار