تفتیان:"گای" جز برجسته ترین مربیان دوی سرعت دنیا محسوب می شود

دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی گفت:"گای" برجسته ترین مربیان دوی سرعت دنیا محسوب می شود، وی اطلاعات و دانش فنی بالایی دارد.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضورش در فرانسه زیر نظر اوتانون گای بیان کرد: خوشبختانه اردوی خوبی را در فرانسه برگزار کردم و تنها مشکلم زمان کوتاه این اردو بود. در زمان حضور در فرانسه سعی کردم از گای چیزهای یاد بگیرم و بهترین عملکرد ممکن را در جریان تمریناتم داشته باشم. از این اردو رضایت کامل دارم و تنها به دلیل به پایان رسیدن زمان روادید مجبور شدم به ایران بازگردم.
 
وی افزود: اگر شرایط بازگشتم به فرانسه مهیا شود،برای ادامه تمرینات به این کشور سفر می کنم چرا که گای نمی تواند برای پیگیری مراحل آماده سازی من به ایران بیاید و طبق برنامه ای که برای من در نظر گرفته تمریناتم را در ایران دنبال می کنم.
 
تفتیان در ادامه درباره زمان بازگشت خود به فرانسه تصریح کرد: اطلاع چندانی از این موضوع ندارم. باید ظرف روزهای آتی به فدراسیون دو و میدانی بروم و پس از آن مشخص می شود که آیا می توانم به فرانسه بازگردم یا خیر؟
 
دونده سرعت تیم ملی درمورد تاثیر تمرینات مربی فرانسوی روی کیفیت خود بیان کرد: گای جزء برجسته ترین مربیان دوی سرعت دنیا محسوب می شود. وی اطلاعات و دانش فنی بالایی دارد. باز هم می گویم باتوجه به زمان کمی که در فرانسه بودم نتوانستم از تمام تجربیات اوتانون گای استفاده کنم و امیدوارم در بازگشت به این کشور و انجام دادن اصولی برنامه هایم،به رکوردهای برجسته ترین دوندگان جهان نزدیک شوم.
 
رکورد دار دوی سرعت ایران درباره مسابقات داخل سالن آلمان و فرانسه اظهار داشت: رقابت های داخل سالن آلمان و فرانسه در بالاترین سطح کیفی برگزار شد. پیش از این 2 رقابت در هیچ مسابقه ای شرکت نکردم و به همین دلیل آمادگی لازم برای درخشش در آلمان و فرانسه را نداشتم.با این وجود از عملکرد خود رضایت دارم. البته تنها برای آشنایی اوتانون گای با توانمندی هایم در فرانسه دویدم.
 
تفتیان درمورد برنامه های آتی خود گفت:حضور من در مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا قطعی است اما از آن جایی که زمان مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا بارها تغییر کرده باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهم تا با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کنم.  
 
دارنده مدال طلای جوانان آسیا در پاسخ به این سوال که در چند مرحله از مسابقات دایموند لیگ حضور خواهد یافت،اظهار داشت:حضورم در چند مرحله از مسابقات دایموند لیگ قطعی است و معتقدم یک ورزشکار باید در مسابقات و تورنمنت های مختلف زیادی شرکت کند تا به تجربیات لازم دست پیدا کند.
 
وی درباره مسابقات جهانی لندن تصریح کرد: چنان چه یک ورزشکار بتواند در مسابقات مختلف به زمان 10:12 ثانیه دست پیدا کند جواز حضور در مسابقات جهانی لندن را کسب می کند و امیدوارم بتوانم هر چه سریع تر این امر را محقق کنم تا دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشم و با خیالی آسوده تمریناتم را دنبال کنم.
 
دارنده مدال برنز جوانان آسیا درباره اینکه چه برنامه هایی برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی لندن دارد،گفت:به هر حال باید به این موضوع توجه داشت که هدف تمام ورزشکاران کسب بهترین نتیجه در رقابت های آسیایی و جهانی است.هنوز زود است درباره نتایج صحبت کرد و دو و میدانی تنها رشته ای است که قهرمان آن با صدم ثانیه مشخص می شود.در طول این مدت تمریناتم را به بهترین شکل ممکن زیر نظر اوتانون گای پیگیری کرده ام و امیدوارم در مسابقات جهانی لندن شانس با من همراه باشد تا بتوانم به مرحله پایانی صعود کنم.
 
 تفتیان در پایان درباره حمایت نکردن مسئولان ورزش کشور از رشته دو و میدانی خاطر نشان کرد: در این مورد نظر خاصی ندارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار