سیچلو: بازیکنان از تمرین و اردوى تدارکاتى خسته نمى شوند/ انگیزه‌ها بسیار بالاست

سرمربى تیم والیبال ملى امید ایران گفت: بعید مى دانم بازیکنان با انگیزه حاضر در اردو از فشردگى کار خسته شوند.

سیچلو: بازیکنان از تمرین و اردوى تدارکاتى خسته نمى شوند/ انگیزه‌ها بسیار بالاستبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوان سيچلو در حاشيه تمرين تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران گفت : در این هفته تمرینات خودمان را در سالن فدراسیون ادامه مى دهيم و پس از آن به لهستان می‌رویم تا در ۸ روز هفت مسابقه تدارکاتی برگزار کنیم.

وى افزود: بعد از لهستان به اردبیل می رویم تا هماهنگی های نهایی را انجام دهیم و آماده مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

وی در پاسخ به این سوال که در لهستان با چه تیم هایی مسابقه خواهید داد گفت : با تیم های لیگ برتری که مسابقات پلی آف خود را به پایان رساندند روبه‌رو می‌شویم.

سیچلو در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری برگزاری اردو سفر به لهستان و سپس شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به اینکه لیگ به تازگی به پایان رسیده است بازیکنان را خسته نمی کند؛ گفت: همه بازیکنان ۱۵ روز تعطیلات داشته اند و نمی دانم چرا یک بازیکن در این شرایط باید خسته باشد شدت تمرینات به گونه ای تنظیم شده است که بازیکنان برای مسابقات آماده شوند.

سرمربی تیم زیر ۲۳ سال در پاسخ به این سوال که آیا از پیشرفت بازیکنان در طول تامین آن راضی هستید گفت: تا حد زيادى راضی هستم زیرا بازیکنان خیلی سخت کار می کنند و با انگیزه بالا خود آماده می کند.

 

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
سیچلو ازاولم با ایران دوستبود ازایران خوشش میاد مرد باادب ومهربانیه وخوب کارمیکنهبرای تیم ملی وبچه ها
آخرین اخبار