شریف در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضوابط انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران به تصویب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب رسید

دبیر شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت از تصویب ضوابط انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران در شورای متبوعش خبر داد.

احمد شريف دبير شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشاه خبرنگارن جوان اظهار کرد:سیاست ها و ضوابط انتخاب کاندیداهای شورای شهر تهران به تصویب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب رسید.
 
وی در ادامه افزود: "شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب" در جلسه اخیر خود سیاست ها و ضوابط نحوه انتخاب کاندیداهای شورای شهر موسوم به " ائتلاف 1+21 اصلاح طلبان" را تعیین کرد.
 
شریف تصریح کرد: بر اساس یکی از بندهای مصوب این شورا افرادی می توانند در فهرست انتخاباتی این جبهه سیاسی حضور داشته باشند که تخصص لازم در زمینه عمران، شهرسازی، فضای سبز و محیط زیست، سلامت اجتماعی و بهزیستی، امور فرهنگی و هنری، ترافیک و حمل و نقل شهری، تربیت بدنی، مدیریت، فناوری اطلاعات، اقتصاد، علوم سیاسی، ارتباطات، حقوق و امور مالی را داشته باشند.
 
دبير شوراي هماهنگي احزاب اصلاح طلب با اشاره به اینکه همچنین بر مبنای یکی از بندهای مصوب حداقل 4 نفر از اعضای لیست انتخاباتی را بانوان تشکیل خواهند داد، گفت: در بندهای دیگر این آیین نامه برای داشتن تحصیلات عالیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، سابقه مدیریت اجرایی، سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، فعالیت در حوزه مدیریت شهری، عضویت در هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، عضویت در شورای شهر کلان شهرها و... امتیازات خاصی پیش بینی شده است.
 
شريف خاطر نشان کرد: ظرف روزهای آتی دومين فراخوان ثبت نام از كانديداهايی كه تقاضای حضور در ليست اين جبهه با عنوان ائتلاف ١+٢١ را دارند صادر خواهد شد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار