اردبیل؛

افزایش مصرف سی.ان.جی در اردبیل

مدیر عامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: سال گذشته مصرف سی.ان.جی در استان اردبیل افزایش و به ۱۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سیدحجت مدنی در بازدید از جایگاه‌های سوخت پارس‌آباد اظهار کرد: میزان مصرف سی.ان.جی در سال 95 به مقدار 192 میلیون و 600 هزار متر مکعب بود که نسبت به سال94 به میزان 182 میلیون و 500 هزار متر مکعب افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه با این میزان مصرف سی.ان.جی در استان، سال گذشته شاهد افزایش 5.5 درصدی این فراورده بودیم، گفت:بر همین مبنا از بابت مصرف سی.ان.جی در سال 95 مقدار 192 میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است و شاهد کاهش مصرف بنزین در استان بوده‌ایم.

مدنی با بیان اینکه افزایش مصرف سی.ان.جی در منطقه اردبیل همچنان روند صعودی خود را طی می‌کند، تصریحکرد: مصرف سی.ان.جی در اسفندماه سال 95 به میزان 15 میلیون و 800 هزار متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال 94 به مقدار2 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف سی.ان.جی، منطقه اردبیل جزو دو منطقه برتر در بین 37 منطقه کشور در این زمینه بوده و عملکردی مناسب و مطلوب در مصرف سی.ان.جی داشته است که این امر منجر به کاهش مصرف بنزین در سطح استان شده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی استان اردبیل به شکلی مطلوب و مناسب انجام شد، افزود:با کنترل و نظارت جدی و دوره‌ای در سه مرحله از نخست اسفندماه 95 تا آخر تعطیلات نوروزی96 توسط کارشناسان عملیاتی و روابط عمومی منطقه در مجموع 180 بازدید میدانی انجام شدهکه این همه تلاش برای تامین به موقع سوخت، آرا مش و رفاه مسافران و مهمانان منطقه در طول شبانه‌روز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.