مشهد؛

افتتاح پروژه‌های در دست ساخت در پژوهشکده بوعلی در سال ۹۶

پروژه‌های در دست ساخت در پژوهشکده بوعلی در سال ۹۶ افتتاح می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،دکتر تفقدی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: در سال ۹۶ تلاش داریم تا چند پروژه در دست اقدام معاونت پزوهشی در پژوهشکده بوعلی را که تا ۸۰ درصد رشد داشته است به اتمام رسانده و افتتاح کنیم.
وی افزود: بزرگترین و مهمترین معضل جامعه در حال حاضر اشتغال جوانان است؛ که نشان می‌دهد شعار سال ۹۶ بسیار ارزشمند است که باید همه بر روی آن تمرکز کنند.
وی گفت: برنامه معاونت پژوهشی در سال ۹۶ تمرکز و فعالیت بیشتر در حوزه فناوری، حمایت بیشتر از هسته‌ها و شبکه‌های دانش بنیان، رسیدگی بیشتر، قرار دادن مشوق‌های بیشتر و فراهم کردن امکانات، حمایت‌ها و پشتیبانی هاجهت تقویت ارگان ها، جهت تحقق شعار سال است.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال ۹۵ علی رغم این که سال بسیار سختی از نظر مالی برای معاونت پژوهشی به شمار می‌آمد؛ اما به لطف خدا بسیار پر بار و آغازگر کارهای خوبی بود که در سال جدید به دنبال تکمیل این برنامه‌ها هستیم.
دکتر تفقدی افزود: در سال جدید به دنبال تکمیل و افتتاح چند پروژه در حال اتمام در پژوهشکده بوعلی که اکنون رشد بین ۸۰ تا ۹۰ درصد را دارد می‌باشیم و امیدواریم سال جدید در حوزه پژوهش سالی بسیار پر برکت همراه با موفقیت باشد.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.