اصفهان؛

جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم در کاشان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم از 23 تا 30 فروردین ماه در کاشان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم پس از مرحله رقابتی، در روزهای پایانی فروردین ماه با برنامه های مختلف ادامه می یابد.

«جبهه جهانی مقاومت»، عنوان نخستین برنامه این جشنواره است که در شامگاه چهارشنبه 23 فروردین جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) و در جمع معتکفین کاشانی برگزار می شود.

برپایی شب شعر مقاومت دومین برنامه جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم به شمار می آید که در شامگاه جمعه 25 فروردین ماه از ساعت 20:30 میزبان اساتید برجسته، شاعران، ادیبان و علاقه مندان حوزه شعر و ادب است؛ در این برنامه ادبی که در بیت العباس واقع در خیابان طالقانی کاشان اجرا می شود شعرا به ارائه آثار خود در زمینه موضوع دفاع از حریم آل الله می پردازند.

تئاتر خاک و خون عنوان برنامه هنری جشنواره مدافعان حرم است که با مضمون قرار دادن شهدای تیپ فاطمیون در تالار فرهنگ به روی صحنه می رود؛ این نمایش در دو نوبت و در شب های 28 و 29 فروردین از ساعت 20:30 میزبان دوستداران عرصه تئاتر است.

آیین اختتامیه این جشنواره نیز در شامگاه چهارشنبه 30 فروردین جاری در آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ساعت 20:30 برگزار می شود.

همچنین اعلام برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری مدافعان حرم که پس از اعلام فراخوان جشنواره در بهمن ماه گذشته آثار خود را در دو رشته شعر و نقاشی تا ششم اسفندماه 95 به دبیرخانه ارسال کردند نیز پس از فرآیند داوری و همراه با آیین تقدیر در مراسم اختتامیه جشنواره صورت می گیرد.

شایان ذکر است جشنواره فرهنگی و هنری مدافعان حرم به همت فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با هدف پاسداشت مقام شامخ شهیدان راه دفاع از حریم آل الله برگزار شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.