حسن زاده: استعفایی در کار نیست/ با قدرت به کارم ادامه می دهم/ حس کنم نیازی نیست خودم می روم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:‌ اگر من استعفایی داده باشم، باید آن را به مقام بالای دستم یعنی تاج بدهم که چنین کاری را نکرده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به بحث استعفای اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نهایت تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز این مساله را رد و کذب دانست.

 اسماعیل حسن‌زاده تماس خصوص شایعه استعفای خود به خبرنگار ما گفت:بهتر است این موضوع از مهدی تاج پرسیده شود اما در هر صورت اگر شما نیز قرار باشد استعفا بدهید باید آن را به بالا ترین مقام ارائه کنید، طبیعتاً من هم اگر استعفا داده باشم، باید آن را به مهدی تاج داده باشم که چنین کاری نکردم. 

وی گفت: من استعفایی نداده‌ام و با قدرت کارم را انجام می دهم و هر زمان به من نیازی نباشد می روم.من آمدم 4 سال در کمیته انضباطی دقت کنم اما این زمان به 6 سال رسیده است. مطمئن باشید تا زمانی که مسئولیت دارم با قدرت به کارم ادامه می دهم و باید بگویم من یک قاضی هستم و یا باید با تمام قدرت باشم . بنابراین اگر روزی احساس کنم مسئولان فدراسیون نظر مساعدی ندارند یک دقیقه هم در سمت خود باقی نمی مانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.