اهواز؛

دعوت بانوان ایذه ای به اردوی تیم ملی فوتسال

از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز چند بازیکن ایذه‌ای به اردو دعوت شدند تا این شهرستان این دوره نیز در ترکیب و اردوی ملی پوشان صاحب ورزشکار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شهرستان ایذه با وجود عدم داشتن شرکت‌های زیاد برای سرمایه‌گذاری در ورزش و عدم توجه مسؤولان استانی و کشوری در تخصیص بودجه‌های کلان همواره از نظر مالی و اقتصادی در مشکل بوده است.

با این وجود موتور ورزش ایذه هیچ‌گاه از کار نیفتاده و مدیریت کارآمد و برنامه‌ریزی مناسب ریاست اداره ورزش آن توانسته تا حد زیادی کاستی‌های موجود را بکاهد، کاستی‌هایی که تنها با مدیریت مناسب می‌تواند در این دوره با کمبودهای مالی رفع شود.

ورزش بانوان این شهرستان همواره پا به پای ورزش مردان در رده‌های مختلف ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و ورزشکاران آن توانسته‌اند به افتخارات زیادی دست پیدا کنند.

در چند سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم که ورزش فوتسال و فوتسال در ایذه در گروه آقایان و بانوان همپا پیش رفته است و ورزشکاران زیادی از این شهرستان توانسته‌اند در لیگ‌های معتبر کشور و تیم‌های ملی حضور پیدا کنند.

سهیلا ملمولی، فرشته خسروی و طاهره مهدی‌پور که چندی پیش نیز در مسابقات قهرمانی آسیا نیز در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور داشتند توسط کادر فنی تیم ملی به اردوی جدید دعوت شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.