حمایت از صنایع کوچک استان برای حضور در نمایشگاه ها

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر از حمایت این شرکت از حضور صنایع کوچک این استان در نمایشگاههای داخلی و خارجی خبر داد.

حمایت از صنایع کوچک استان برای حضور در نمایشگاه ها
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی صفوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت 50 درصدی از صنایع کوچک استان بوشهر برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی بابت هزینه های اجاره غرفه یا حضور در نمایشگاه، اظهار داشت: این حمایتها برای نمایشگاههای خارجی تا 50 میلیون ریال و برای نمایشگاههای داخلی تا 10 میلیون ریال است.

وی به افزایش 50 درصدی حمایت این شرکت از حضور واحدهای صنعتی کوچک استان برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این میزان حمایت به منظور حضور در نمایشگاه ها 10 درصد بیش از تعهدات این شرکت بر اساس برنامه های سال اقتصاد مقاومتی بوده است.

صفوی در خصوص اهمیت حضور واحدهای صنعتی بوشهر در نمایشگاه های داخلی و خارجی، اضافه کرد: واحدهای صنعتی بوشهر سال گذشته، در شش نمایشگاه داخلی و هفت نمایشگاه خارجی با موضوع های صنایع غذایی، چوب و صنعت ساختمان شرکت و انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای متعدد داخلی و خارجی از نتایج حضور در این نمایشگاه ها بوده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 94، 80 واحد صنعتی از حمایت های این شرکت برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی استفاده کرده بودند که این آمار در پایان سال 95 به 120 واحد افزایش یافت، افزود: حمایت مالی این شرکت از واحد های صنعتی برای حضور در نمایشگاهها برای ارتقا سطح کیفیت محصولات و توسعه تولیدات داخلی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سطح گسترده و بین المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.