اهواز؛

رقابت نمایندگان خوزستان در لیگ برتر بسکتبال

هفته ششم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال کشور پس از یک ماه وقفه، فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دو تیم خوزستانی لیگ برتر بسکتبال کشور در چارچوب هفته ششم از دور سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور به مصاف دو تیم جوان و با انگیزه این رقابت‌ها خواهند رفت.

در همین چارچوب از گروه زوج این رقابت‌ها، شهرداری تبریز به اراک خواهد رفت تا دیدار سختی را مقابل نماینده این شهر برگزار کند.

پالایش نفت آبادان نیز پس از نخستین حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های غرب آسیا وکسب عنوان سوم، فردا در تالار بسکتبال آزادی به مصاف نیروی زمینی جوان و باانگیزه می‌رود.

شاگردان هماد سامری گرچه کار سختی را مقابل یاران محمدرضا اسلامی در پیش دارند، اما نباید فراموش کرد که نفتی‌ها مجموعه پر مهره ای را در اختیار دارند و می‌توانند از هر مصاف سختی سربلند ظاهر شوند.

با اضافه شدن فرید اصلانی به تیم نفت آبادان، این تیم در تمام پست‌ها دارای شرایط خوبی شده و با آزاد تر شدن بازیکنانی همچون عماد سلمانی و سجاد مشایخی، سامری بیسشتر می‌تواندروی امتیاز آوری تیمش حساب باز کند.

البته که این تیم یک رهبر تمام عیار را در گارد راس خود در اخیتار دارد، که می‌تواند پایه‌گذار حملات نفت باشد، دوران پرکینز بدون شک امید اول نفتی‌ها برای تصاحب توپ و میدان است و در کنار وی، سعید داورپناه نیز قطعا سبب آسودگی خیال آبادانی خواهد بود.

در مقابل نیز تیم نیروی زمینی، ضمن اینکه یک تیم جوان را در اختیار دارد، از انگیزه کافی نیز برخوردار است و می تواند برای نفت حریف سخت و دردسر سازی باشد.

اسلامی در این دیدار بر روی ارسلان کاظمی حساب ویژه‌ای باز کرده، گرچه ترابی، فروتن و فراهانی نیز می‌توانند یاری رسان تیم خود در لحظات سخت باشند.

نیروی زمینی برای تلافی باخت سنگین خود مقابل شهرداری تبریز به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.

در گروه فرد این رقابت‌ها نیز، دو دیدار برگزار خواهد شد که طی آن، دانشگاه آزاد و شیمیدر شهرآورد بزرگان تهران را برگزار خواهند کرد و پتروشیمی بندرامام نیز در خانه از شهرداری کاشان پذیرایی می‌کند، تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در این هفته با قرعه استراحت روبرو خواهد بود.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در این هفته به مصاف شهرداری خواهند رفت که قوای تیمی خود را با جدایی دو بازیکن خارجی خود تحلیل رفته می بیند و برای تقابل با پترو روز سختی را در پیش دارد.

پتروشیمی نیز با داشته‌های غنی خود و بازگشت جمشیدی به ترکیب این تیم، مشکل خاصی را مقابل نماینده کاشان حس نمی‌کند و چشم به بازی‌های بزرگ و حساس این دوره از رقابت‌ها در روزهای آینده دوخته است.

باید منتظر ماند و دید که دو نماینده بالا نشین استان خوزستان در لیگ برتر بسکتبال کشور، چه نتایجی را در این هفته و در ادامه این رقابت‌ها کسب خواهند کرد.

در هفته ششم از دور سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، عصر فردا دوشنبه نفت آبادان در تهران به مصاف نیروی زمینی می‌رود و پتروشیمی بندرامام میزبان شهرداری کاشان خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.