ساری،

بهره بردرای طرح های عمرانی بندر امیرآباد با هزینه 832 میلیارد تومان

طرح عمرانی در امیرآباد مازندران با هزینه 832 میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور بهره بردرای و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران، 832 میلیارد تومان طرح عمرانی در این بندرگاه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: در مجموع 11 طرح عمرانی و زیرساختی در بندرامیرآباد بهره بردرای و وارد مرحله اجرایی می شود.

خدمتگزار گفت: بیش از 6 هزار میلیارد ریال از طرح های بهره برداری و یا کلنگ زنی در بندرامیرآباد در سفر رئیس جمهوری اعتبارش از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی مهمترین طرح های قابل بهره بردرای در بندر امیرآباد را شامل کارخانه کاغذ سازی، 6 پست اسکله، 2 دهنه سیلوی ذخیره گندم، انبار ذخیره روغن ، تجهیزات بارگیری و تخلیه مدرن،دیوار حفاظتی اعلام کرد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران افزود: با بهره برداری از 6 پست اسکله در این بندر ظرفیت بارگیری و تخلیه بار در این بندر به حدود 7.5 میلیون تن می رسد.

خدمتگزار گفت: با بهره برداری ازطرح های زیرساختی و تولیدی و صنعتی در بندرامیرآباد حداقل برای هزار و 700 نفر ایجاد اشتغال می شود.

وی طرح هایی که در این سفر کلنگ زنی می شود را شامل اتصال اسکله رو رو به شبکه ریلی سراسری، دیوار حفاظتی و کارخانه ام دی اف اعلام کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار