برای مسئولان ورزش کیش باید غبطه خورد؛

سپهرزاد:اخلال در تمرینات مدال آوران از سوی برخی خیانت به مملکت است/کیهانی به مشکلات ما رسیدگی نکرد

مربی احسان حدادی گفت:کسانی که باعث می شوند در روند تمرینات ورزشکاران ملی پوش اخلال بوجود بیاید تا نتوانند مدالی کسب کنند کار این افراد را باید خیانت به مملکت دانست.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شرایط نامناسب احسان حدادی در جزیره کیش بیان کرد: متأسفانه از زمان ورودمان به کیش، همکاری‌های لازم را با ما به عمل نیاورده اند چرا که اول از همه اجازه ندادند در زمین تمرین کنیم اما پس از نامه نگاری های زیاد موافقت کردند تا تمرینات مان را دوباره از سر بگیریم، اما هنگامی که در حال تمرین کردن بودیم، پیمانکار زمین آمد و با داد و بیداد ، اجازه نداد ما تمرین کنیم.به ما گفت به زمین کنار ورزشگاه بروید و آنجا تمرین کنید.زمینی که به هیچ عنوان نمی تواند برازنده نائب قهرمان المپیک باشد.
 
وی افزود:حدادی الان باید فقط روی تمرین تمرکز کند، اما متأسفانه شرایط را برای مان به وجود آوردند که وی به دنبال صاف کردن زمین و ساختن دایره پرتاب است. متاسفانه به دلیل بی تدبیری مسئولان خودش مجبور شده با هزینه شخصی یک دستگاه بولدوزر بیاورد تا کارهای بتون ریزی این مجموعه را انجام دهد. به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که برای احسان حدادی چنین مشکلاتی درست کنند، احسان از صبح زود تا پاسی از شب به دنبال درست کردن زمین تمرین است،واقعاً دیدن این شرایط برای وی زشت است و باید به حال مسئولان ورزش کشور غبطه خورد.
 
سپهرزاد در ادامه تأکید کرد: متأسفانه مسئولانی از روز اول می گفتند قصدشان خدمت به ورزش کشور است نه تنها کاری که نمی‌کنند همین خدمت به ورزش و ورزشکاران است. آیا ورزش کیش مسئول ندارد که یک پیمانکار می آید و برای ما تصمیم گیری می کند.
 
وی گفت: اکنون با این شرایطی که حدادی دارد اگر وی دچار آسیب دیدگی شود یا که نتواند در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب کند چه کسی باید پاسخگو باشد.
 
رکور دار دهگانه کشورمان در ادامه عنوان کرد:باید بگویم در این اوضاع نابسامانی که برای احسان بوجود آمده بهتر بود ریاست فدراسیون به کیش می آمد و مشکلات ما را پیگیری می کرد تا با قدرت تمرینات مان را از سر بگیریم.

دارنده مدال بازی های آسیایی در پایان خاطر نشان کرد:کسانی که باعث می شوند در روند تمرینات ورزشکاران ملی پوش اخلال بوجود بیاید تا نتوانند مدالی کسب کنند کار این افراد را باید خیانت به مملکت دانست و این افراد گویا ایرانی نیستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار