مدیرعامل پست جمهوری اسلامی:

افزایش ارتباط با پست کشورهای دیگر از اثرات مثبت برجام است

توسعه مسیرهای بین المللی و به خدمت گرفتن 5 ایرلاین جدید، از اثرات مثبت و دستاوردهای برجام در این شرکت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛حسین مهری مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در نشست کارکنان پست گلستان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: پس از برجام ، 17 مسیر جدید به مسیرهای بین المللی پست ایران اضافه شد تا از این طریق ارائه خدمت به مشتریان پست ایران در نقاط گوناگون جهان آسان تر باشد. 

وی بیان کرد: توافق با ایرلاین کشورهای دیگر برای بهره مندی از ظرفیت خطوط هواپیمایی آنان، دیگر اثر برجام بود که در نتیجه آن متقاضیان دریافت خدمات شرکت پست ایران در زمانی کوتاه تر و با اطمینان بیشتر خدمت مورد نیاز خود را دریافت می کنند. 

مدیرعامل پست ایران افزود: تصمیمات مهمی در شرکت پست گرفته شده و مدیران برای تغییرات اقدام کرده اند و بنابر این برای نفوذ هرچه بیشتر تکنولوژی باید نیروی انسانی و ساختار سازمانی را اصلاح و با آموزش؛ سرمایه انسانی را با تحولات جدید همراه کنیم.

مهری به شکل گیری هاب پستی در ایران اشاره کرد و گفت: هاب پستی (مرکز مبادله بین المللی پستی ) برای گردآوری خدمات پستی کشورهای منطقه و توزیع آن میان مشتریان است که با اجرای آن درآمد ارزی فراوانی نصیب کشور خواهد شد. 

وی سال 1395 را سال هویت پست جمهوری اسلامی دانست و گفت: در سال های گذشته و در نتیجه سیاست های غلط در پیش گرفته شده، پست ایران شرکتی زیان و فاقد هویت لازم در کشور بود که با اقدامات و برنامه ریزی های موثر، بار دیگر شاهد بهبود شرایط ، سوددهی و توسعه خدمات این شرکت هستیم. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.