زاهدان؛

برگزاری همایش پدران آسمانی در زاهدان

به‌مناسبت بزرگداشت ۱۳ رجب، سالروز ولادت امام علی‌ابن ابیطالب(ع) و روز پدر، همایش پدران آسمانی در محل گلزار شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پدران آسمانی در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به‌مناسبت بزرگداشت ۱۳ رجب، سالروز ولادت امام علی‌ابن ابیطالب(ع) و روز پدر، همایش « پدران آسمانی» در محل گلزار شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان سیستان‌وبلوچستان در این خصوص اگفت: سخنرانی کارشناسان فرهنگی و مذهبی، مدیحه‌سرایی، اجرای مولودی‌خوانی و تجلیل از پدران شهدای استان از جمله بخش‌های این مراسم است.

وی افزود: این همایش در راستای ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، از طریق ایجاد پیوند عمیق و ارتباط وثیق آن با مناسبت‌های دینی و مذهبی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان تصریح کرد: شهدای انقلاب همواره با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصوم(س) روحیه پایداری و مقاومت خود را حفظ کرده و همین روحیه سبب شد تا ابرقدرت‌ها در مقابل اراده و اعتقاد رزمندگان ایران تسلیم شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار