رئیس رسانه ملی تاکید کرد:

تلاش برای حضور حداكثری مردم و بی‌طرفی كامل، اولویت رسانه ملی در انتخابات

رئیس سازمان صدا و سیما، زمینه سازی برای مشاركت پرشكوه و حداكثری مردم را از مهمترین اولویت‌های رسانه ملی در انتخابات دانست.

حضور حداكثری مردم و بی‌طرفی كامل، اولویت رسانه ملی در انتخابات
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صدا و سیما؛ دكتر علی عسكری در حاشیه بازدید از مراحل تكمیل دكور مناظره های انتخابات ریاست جمهوری با تاكید بر اینكه انعكاس خدمات و اقدامات و دستاوردهای سه قوه بویژه دستگاه اجرایی از وظایف قانونی و از افتخارات صدا و سیما است ، گفت : صدا و سیما با وجود انتقادهای برخی جریان های سیاسی ، بر اساس وظایف قانونی خود ، اقدامات و خدمات دولت محترم را پوشش گسترده و وسیع داده است؛ زیرا رسانه ملی، امید آفرینی و نشان دادن پیشرفت كشور و پرهیز از سیاه نمایی را رسالت جدی خود می داند.  

وی با تاكید بر اینكه نحوه تعامل صدا و سیما با دولت مستقر بی سابقه بوده است،  افزود: آنتن رسانه ملی در سال 95 در بهترین زمان ، به طور متوسط ، روزانه 21 ساعت در اختیار مسئولان اجرایی كشور بوده است. ضمن آنكه  وزرای دولت نیز، به طور متوسط ، روزانه 6 ساعت آنتن رسانه ملی را در اختیار داشتند.

رئیس رسانه ملی خاطرنشان كرد: پوشش گسترده اقدامات دولت یازدهم درحالی انجام شده است كه صدا و سیما در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد.

دكتر علی عسكری خاطرنشان كرد: با توجه به ورود به فضای انتخاباتی و شروع ثبت نام كاندیداها از روز سه شنبه این هفته، عقل حكم می كند صدا و سیما برای حفظ عدالت رسانه ای، در انعكاس و پخش برنامه های اعضای دولت، ملاحظاتی را تا پایان انتخابات در نظر بگیرد كه دوستان دولت نیز بر آن صحه می گذارند.

دكتر علی عسكری همچنین با اشاره به برنامه های متنوع و متعدد صدا و سیما برای كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، تاكید كرد: فرصت‌های مناسب، منصفانه و قابل توجهی در شبكه های تلویزیونی و رادیویی، در اختیار همه كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری كه صلاحیت آنها احراز شود، قرار خواهد گرفت. بنابراین نیازی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات نیست.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار امیدواری كرد: كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، با رعایت انصاف، اخلاق و عدالت وارد صحنه انتخابات شوند و زمینه یک انتخابات پرشور و افتخارآمیز را فراهم آورند.

علی عسكری با تاكید بر اینكه رسانه ملی یك رسانه رشید و مردمی است و بر اساس فرمایش امام (ره)، مردم را ولی نعمت خود می داند، گفت: پیگیری مطالبات و مسائل و مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه مستضعفین و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان ، از اصلی‌ترین وظایف رسانه ملی است.  

دكتر علی عسكری با اشاره به اینكه در نظرسنجی های دقیق صدا و سیما در شش ماه گذشته، اشتغال اولویت اصلی مردم بوده است، تاكید كرد: به رغم برخی نامهربانی‌ها اما صدا و سیما در كنار انعكاس خدمات مسئولان، به پیگیری مطالبات و مشكلات مردم ادامه خواهد داد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی همواره با شادی مردم می‌خندد  و در غم های مردم سوگوار است. نمونه بارز آن ، همراهی با اندوه مردم در حادثه پلاسكو و همچنین بردن شادی به خانه های مردم در ایام شادمانی نوروز است.
 
 
انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.