فرمانده آمریکایی: در صورت نیاز آماده حملات بیشتر در سوریه هستیم

­یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا از آمادگی این کشور برای حمله بیشتر به سوریه در صورت نیاز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش آمریکا روز شنبه گفت حملات این کشور با موشکهای کروز به یک پایگاه هوایی در سوریه وسایلی را که با استفاده از آنها از این پایگاه تسلیحات شیمیایی پرتاب می شد از بین برد و ارتش آمریکا همچنان آماده است در صورت نیاز ، حملات بیشتری انجام دهد.

دریاسالار مایکل هووارد Michelle Howard که فرماندهی یگان های نیروی دریایی آمریکا را در اروپا و آفریقا به عهده دارد در مصاحبه با خبرگزاری رویترز افزود پس از ناکامی سازمان ملل متحد درخصوص تصویب قطعنامه ای در محکومیت حمله شیمیایی در خان شیخون ، تصمیم به این حمله گرفته شد.

وی که این اظهارات را در حاشیه نشستی درمورد دفاع موشکی در شهر کلن آلمان بیان می کرد گفت :« ما به هر پایگاه هوایی که در آن وسایلی برای پرتاب تسلیحات شیمیایی وجود داشته باشد حمله خواهیم کرد. اما در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد. ما شاهد استفاده از تسلیحات شیمیایی بودیم و می بایست پیامی کاملا روشن ارسال می کردیم.»

هووارد در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است آمریکا حملات دیگری نیز انجام دهد تصریح کرد ارتش آمریکا آماده است در صورت شکست گزینه های غیر نظامی ، واکنش نشان دهد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار