مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور:

نصب دستگاه سطح سنج دیجیتالی سوخت در ایستگاه راه آهن زاهدان

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت:دستگاه سطح سنج دیجیتالی سوخت به منظور جلوگیری از هدر رفت سوخت برای اولین بار بر روی مخازن ایستگاه راه آهن زاهدان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور اظهار داشت: مهم ترین ویژگی نصب دستگاه سطح سنج دیجیتالی سوخت جلوگیری از هدر رفت سوخت و کنترل لحظه ای میزان موجودی مخازن است.

ارجونی افزود: نمایش لحظه ای حجم مخازن، دمای مخازن، ارتفاع فرآورده و میزان آب موجود در مخازن از جمله قابلیت های کلی این دستگاه به شمار می آید.

وی اطلاع از وضعیت موجودی با ارسال یک پیام خالی به سامانه نصب شده، اطلاع به صورت پیامک و هشدار آژیر در انبار در صورت بالا رفتن یا پایین آمدن بیش از حد سطح مخازن را از دیگر کارکردهای دستگاه سطح سنج عنوان کرد.

وی اضافه کرد: گزارش کامل و دقیق دمای مخزن، میزان آب مخزن، حجم مخزن و قابلیت پرینت گرفتن در صورت نیاز، وجود قفل امنیتی به صورت USB، ارسال پیامک به 4 شماره تعیین شده توسط کاربر و ارسال پیامک در زمان های مشخص شده بر روی این دستگاه تعریف شده است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: همچنین امکان قطع کردن شیرهای برقی مخازن در مواقعی که حجم مخازن بیش از حد پایین باشد برای این دستگاه وجود دارد.

 راه آهن جنوب شرق کشور با مسیر ریلی زاهدان - تهران به طول هزار و 600 کیلومتر در سال 1390 به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار