کرمانشاه؛

علت حادثه اتش سوزی بازار زرگرها رسما اعلام خواهد شد

فرماندار کرمانشاه گفت: شناسایی علت حادثه آتش سوزی روز گذشته بازار زرگرهای کرمانشاه در دست پیگیری است و پس از انجام بررسی‌ها، نتایج کارشناسی رسما اعلام و به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛فضل‌اله رنجبر در جلسه مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای خدمات رسان  از آتش نشانی و شهرداری گرفته تا برق و راهور و اورژانس و ... با دلسوزی پای کار بودند، از این نیروها تقدیر کرد.

رنجبر از رسانه‌های ارتباط جمعی و خبرگزاری‌ها خواست تا با فرهنگ سازی از ازدحام مردم در محل حادثه در مواقع بحرانی مثل آتش سوزی روز گذشته بازار زرگرهای کرمانشاه جلوگیری کرده و کار دستگاه‌های خدمات رسان را سخت تر نکنند.

رنجبر سپس بر ضرورت تقویت مجموعه آتش نشانی کرمانشاه تاکید و اظهار کرد: مجموعه آتش‌نشانی باید به لحاظ امکانات و تجهیزات تقویت و گروه‌های کارشناسی باید بافت‌های دیگر را بررسی کرده تا نقاط ضعف شناسایی و از اتفاق افتادن حوادث ناگوار جلوگیری شود ستاد بازآفرینی استان نیز باید در جهت تسریع در تکمیل مطالعه بافت تاریخی اقدام کرده که برای سرعت بخشی به کار باید موضوع را از طریق مجمع نمایندگان پیگیری کنیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از پیگیری مباحث ترافیکی به عنوان یکی از کارهای خوب در دست پیگیری توسط شهرداری کرمانشاه یاد کرد و افزود: ایجاد خطوط ویژه برای دسترسی سریع اورژانس و آتش‌نشانی از طریق دبیرخانه شورای ترافیک و شهرداری برای مواقع بحرانی در دست اقدام است. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار