تکمیل ۱۰۰ پروژه نیمه‌تمام فضای آموزشی در استان تهران

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران از تکمیل ۱۰۰ پروژه نیمه‌تمام فضای آموزشی در استان تهران خبر داد.

داریوش ورناصری رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به بیان برنامه‌های سال ۹۶ پرداخت و گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام از سال‌های قبل با استفاده از اعتبارات بخش دولتی و کمک خیّرین از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه‌های نیمه‌تمام حدود ۱۰۰ فضای آموزشی را شامل می‌شود که حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن نیاز داریم و امیدواریم امسال تمامی پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کرده تا در سال‌های آتی فقط به ایجاد فضاهای جدید توجه داشته باشیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران تصریح کرد: تعداد هزار فضای آموزشی در استان وجود دارد که فاقد سیستم گر‌مایشی استاندارد بوده و گرمای آنها با بخاری‌های گازی تأمین می‌شود که قصد داریم به شرط تأمین اعتبار لازم این فضاها را به سیستم حرارت مرکزی تجهیز کنیم.

ورناصری از ایجاد تعداد محدودی پروژه در مناطق بحرانی تهران خبر داد و عنوان کرد: این مناطق شامل منطقه یک و دو شهرستان بهارستان، شهر‌ قدس، شهر‌ ری، منطقه ۲۲ تهران و حواشی جنوبی شهر تهران است که به دلیل تراکم بالا در فضاهای آموزشی، ایجاد چند فضای جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار داشت: علاوه بر برنامه‌های مذکور، ایزوگام تعداد قابل توجهی از فضاهای آموزشی تهران را برای جلوگیری از تخریب در برابر بارندگی مورد توجه قرار دادیم.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران به برگزاری جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه با حضور تمامی خیّرین استان در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.