کرمان؛

افزایش تابلوهای راهنمای مسیر شهری کرمان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان از نصب تابلو راهنمای مسیر در معابر منتهی به خیابان‌ شهید بهشتی تا میدان شهدا خبر داد

افزایش تابلوهای راهنمای مسیر شهری کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام شهرداری کرمان، سید محمد موسوی گفت: با ادامه کار در سال جاری و سال آینده و تکمیل مجموعه‌ تابلوها، شرایط شهر کرمان در این زمینه به نقطه‌ مطلوبی برسد.
 
وی با بیان این که شهر کرمان با کمبود تابلوهای راهنمای مسیر روبرو بود افزود: با برنامه‌ریزی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، اقدامات خوبی انجام شده و تا پایان سال نیز در مسیر خیابان شهید بهشتی و شریعتی تا میدان شهدا تابلوهای راهنمای مسیر نصب می‌شود.
 
وی با اشاره به خط‌ کشی معابر، نصب تابلو راهنمای مسیر و علایم راهنمایی و رانندگی، روان‌سازی و نظم و انضباط ‌بخشی به ترافیک در سال گذشته گفت: با هماهنگیِ پلیس و سایر همکاران در کارگروه ترافیک، شاهد فعالیت‌های مطلوبی بودیم.
 
موسوی با اشاره به خط ‌کشی معابر شهر کرمان دو مرتبه در سال اظهار داشت: گرچه وسعت شهر کرمان و طول معابر زیاد است، اما بر اساس منابع موجود، هر ساله در این زمینه اقداماتی صورت می گیرد.
 
وی منابع برای این مهم را ناکافی دانست و افزود: شرایط آب‌وهوایی شهر کرمان نیز موجب می‌شود خط‌کشی‌ها و نمود رنگ روی آسفالت، خیلی محسوس نباشد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.