کرمان؛

همایش پیاده روی خانوادگی در کرمان برگزار می شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، منصور دامغانی گفت: این همایش روز سه شنبه ساعت ۷صبح از محل میدان شهداء(میدان مشتاق) آغاز می شود.

وی ایجاد سلامتی، شور و نشاط، همبستگی بین اعضای خانواده و دور هم جمع شدن آنها را از ثمرات این همایش در روز میلاد حضرت علی و روز پدر برشمرد.

دامغانی با اعلام اینکه متأسفانه زندگی های امروزی و تکنولوژی سبب عدم تحرک و افزایش وزن در افراد شده است، افزود: برگزاری همایش های این چنینی می تواند انگیزه تحرک را در افراد ایجاد کند.

وی پیش بینی کرد: با توجه به علاقه مردم شهرستان کرمان و تجربیات گذشته، استقبال خوبی از این همایش صورت گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان تصریح کرد: در روز همایش پیاده روی تعداد ۱۳دوچرخه و وسایل ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

دامغانی خاطرنشان کرد: برگه های قرعه کشی نیز ساعت ۷ صبح در میدان شهدا توزیع می شود.

وی از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، فرمانداری، شهرداری، صدا و سیما، هلال احمر، مرکز بهداشت، اصناف و هیأت های ورزشی شهرستان کرمان برای همکاری و هماهنگی های لازم به منظور هر چه با شکوه تر برگزاری این همایش قدردانی کرد.

همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری هیأت ورزش های همگانی استان و شهرستان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.