قزوین؛

پیام تسلیت خانواده شهید امامی به مناسبت درگذشت آیت الله باریک بین

خانواده شهید امامی استاندار فقید قزوین در پیامی درگذشت آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام بدین شرح است.

انا لله و انا الیه راجعون

خبرغم انگیز ارتحال عالم مجاهد و روحانی فاضل و اخلاق مدار حضرت آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین دریافت شد.

آیت الله باریک بین به مفهوم واقعی کلمه یک عالم وارسته و مجاهد الی الله بود که عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» بود که در طول دوران حیات مبارک خویش توانستند با کار و مجاهدت خالصانه و بی منت برای مردم و بندگان خدا، نام خود را در لیست مجاهدان،عالمان و ابرار این مرز و بوم ثبت و ضبط کنند و خاطرات نیک و فراموش نشدنی این روحانی پرهیزگار با شهید والامقام مسعود امامی استاندار فقید و سعید قزوین هیچ گاه از ذهن ها زدوده و پاک نخواهد شد.

ارتحال این عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری،عمومی مردم شریف و قدرشناس استان قزوین بویژه بیت مکرم آن مرحوم و بازماندگان داغدیده تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن عزیر سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم.

از طرف خانواده شهید مسعود امامی استاندار فقید قزوین

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار