مشکل رضاییان باید کدخدامنشانه حل شود

فنونی زاده: فروش بلیت 35 هزار تومانی زیبنده باشگاه پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم فروش بلیت 35 هزار تومانی برای بازی با الریان قطر زیبنده باشگاه پرسپولیس نیست.

فنونی زاده: فروش بلیت 35 هزار تومانی زیبنده باشگاه پرسپولیس نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مهدی فنونی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بازی فوق‌العاده سختی با الریان داریم اما  امیدوار هستیم با حمایت هواداران که همیشه در سرما و گرما از تیم حمایت کردند، سه امتیاز این بازی حساس کسب کنیم.  من و رحیم یوسفی نیز عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستیم و از این تیم حمایت می کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: البته ناگفته نماند با تیم‌های عربی مسابقه داریم و بازیکنان  نباید در بازی‌های خانگی به راحتی امتیاز از دست دهند تا کار به روزهای آخر کشیده شود چون در آن موقع تیم‌های عربی با هم سازش می‌کنند.
 
فنونی زاده تصریح کرد: الریان قطر تیم فوق‌العاده خوب و متمولی است که بازیکنان خارجی دارد اما  به نظرم  بازی را با اختلاف دو گل پیروز می شویم. 
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره  بلیط 35 هزار تومانی بازی با الریان عنوان کرد: یادش بخیر یک زمان  هدایتی پول  بلیت‌ها را تقبل می‌کرد اما  اکنون  35 هزار تومان خیلی زیاد است و با رفت و آمد هزینه تماشاگر 50 هزار تومان می‌شود. این هزینه برای هواداران خون گرم خیلی است. 90 درصد هواداران که به ورزشگاه می‌آیند جزو قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند و این کار زیبنده یک باشگاه مثل پرسپولیس یا استقلال نیست. به نظرم  باید تماشای مسابقه را رایگان کنند تا هواداران حضور فیزیکی داشته باشند و تیم را حمایت کنند. با اینکه پول آن به حساب پرسپولیس واریز می‌شود، اصلا این کار را نمی‌پسندم چون زیبنده این باشگاه نیست.
 
فنونی‌زاده درباره  کنار گذاشتن رامین رضاییان گفت: رضاییان بازیکن فوق‌العاده تاثیرگذاری است و تاثیر پاس‌ها و گل‌های او را دیدیم. اگر طارمی 14 گل زده،  نیمی از پاس‌های آن را رضاییان داده است. یک اشتباه داشته و همه پیشکسوتان معتقد هستیم باید کار او کدخدامنشانه حل می‌شد. خوردبین و کریم باقری  باید با استفاده از روشی، برانکو متوجه می‌کردند به یک نحو او را ببخشند.پرسپولیس سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شده است اما این بازیکن  در لیگ قهرمانان آسیا  به درد می‌خورد. به هر حال برانکو باید رضاییان را ببخشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دوست داریم در بازی‌های لیگ به افتخار پیشکسوتان دور افتخار را در هفته بیست و نهم مقابل ذوب‌آهن بزنیم چون مسابقه آخر در مشهد است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار