تبریز؛

مصاف تراکتورسازی با پدیده نیم فصل دوم

تیم تراکتورسازی تبریز با سه بازیکن محروم به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم تراکتورسازی تبریز با شکست مقابل تیم صبای قم اختلاف امتیازاتش با صدر جدول با 11 امتیاز رسیده و تقریبا جام قهرمانی از چنگ تراکتورسازان خارج شده است.
 
تراکتورسازی حتی رده دومی خود را نیز در دو هفته اخیر از دست داده و تنها شانس این تیم قهرمانی در جام حذفی است تا برای پنجمین بار به لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا راه یابد.
تیم تراکتورسازی در بازی برابر پدیده سه بازیکن اصلی خود را به همراه نخواهد داشت تا امیر قلعه‌نویی برای این بازی کار مشکلی را پیش رو داشته باشد.
 
مهدی کیانی به دلیل سه اخطاره بودن و سعید آقایی و جاسم کرار هم به دلیل دریافت کارت قرمز غایبان تیم تراکتورسازی در بازی آینده تیمشان هستند.
 
حالا تراکتورسازی که در وضعیت روحی خوبی هم قرار ندارد، باید به مصاف تیمی رود که در 5 هفته اخیر تمامی امتیازات را کسب کرده و پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است.
 
پدیده مشهد که گربه سیاه تراکتورسازی به شمار می‌رود روز گذشته با شکست دادن ماشین‌سازی این تیم را به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر کرد.
 
پدیده پیش از بازی رفت این فصل 5 بار برابر تیم تراکتورسازی بازی کرده بود که در هر 5 بازی به برتری دست یافته بود.
 
حالا تراکتورسازان تلاش می‌کنند ضمن برد دور رفت، رده دومی خود را حفظ کنند و با پیروزی برابر پدیده این روزهای فوتبال ایران جایگاه قبلی خود را از استقلال بستنانند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار