هواشناسی:

باران پراکنده در برخی نقاط استان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با گذر امواج ناپایدار جو از استان، طی ساعاتی ضمن افزایش ابر، بارش خفیف و پراکنده باران و همچنین رعد و برق در برخی نقاط ادامه داشته باشد

باران پراکنده در برخی نقاط استان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز نیز با گذر امواج ناپایدار جو از استان، طی ساعاتی ضمن افزایش ابر، بارش خفیف و پراکنده باران و همچنین رعد و برق در برخی نقاط ادامه داشته باشد و پیش بینی می شود این وضعیت فردا به طور موقت کاهش یابد.

وی گفت: بر این اساس، آسمان قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط گاهی افزایش ابر همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و پدیده مه صبحگاهی

مساعدی افزود: جهت باد نیز متغیر گاهی شمال غربی تا جنوب غربی و از امشب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج نیز 30 تا 90 سانتیمتر و طی ساعات بعدازظهر تا 120 سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 01:30 دقیقه بامداد ، مد اول دریا ساعت 08:07 ، جزر دوم دریا ساعت 13:23 و مد دوم دریا ساعت 19:30 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.