تبریز؛

ماشین‌سازی هنوز روی کاغذ فرصت دارد

تیم ماشین‌سازی تبریز به رغم شکست برابر پدیده مشهد، هنوز سقوطش قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی در تبریز مغلوب پدیده مشهد شد تا بهترین شانس برای کاسته فاصله‌اش با سایر تیم ها را از دست دهد.
 
از شانس بد ماشین‌سازان تمامی تیم هایی پایین جدول برابر حریفان خود به برتری دست یافتند تا فاصله این تیم‌ها با ماشین‌سازی افزایش یابد.
 
سایپا، سیاه جامگان و صبا برابر حریفان خود به پیروزی رسیده که بدین ترتیب سایپا 28 امتیازی شده و تنها با کسب یک امتیاز دیگر از تیرراس ماشین سازی خارج می‌شود.
 
صبای قم 25 هم امتیازی و سیاه جامگان 23 امتیازی شده و ماشین‌سازی هنوز در روی کاغد فرصت ماندن در لیگ برتر را دارد.
 
سبزپوشان باید در هر 4 بازی باقیمانده خود به برتری برسند تا 28 امتیازی شوند و دو تیم دیگر نتوانند در برابر حریفان خود امتیازات کامل را کسب کنند تا ماشین‌سازی تا رده چهاردهم صعود کند.
 
البته چهاردهم شدن ماشین‌سازی به معنای ماندن قطعی این تیم در لیگ برتر نیست و این تیم باید یک بازی رفت و برگشت با تیم سوم لیگ آزادگان برگزار کند تا تیم برتر در لیگ برتری همچنان حضور داشته باشد.
 
در رقابت ها شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم آخر جدول به صورت مستقیم سقوط کرده و تیم چهاردهم باید در بازی پلی‌آف حضور یابد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار