معجزه تکرار نمی شود، دایی فرهاد قولش را فراموش می کند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با فراموش کردن اظهارات خود در نخستین روز هدایت این تیم، از همراهی سبزپوشان در لیگ دسته اول خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست 2 بر صفر برابر پدیده مشهد در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تمام امیدهای خود برای باقی ماندن در این رقابت ها را از دست داد و اکنون برای رهایی از سقوط  به لیگ دسته اول در چهار هفته پایانی لیگ به یک معجزه نیاز دارد.
 
تیم ماشین سازی در ابتدای لیگ شانزدهم پس از 20 سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت و با توجه به بهره مندی از کادرفنی و بازیکنان بومی و جذب ستارگانی چون آندرانیک تیموریان، پیام صادقیان، سامان نریمان جهان و مانوئل فرناندز اسپانیایی انتظار می رفت شاگردان رسول خطیبی جزء تیم های شگفتی ساز لیگ باشند اما با وجود کسب نتایج خوب در پنج هفته نخست این رقابت ها، ناگهان ماشین سازان از جاده موفقیت منحرف شده و روز به روز به قعرنشینی و سراشیبی سقوط نزدیک تر شدند.
 
رسول خطیبی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر از سمت سرمربی گری ماشین سازی استعفا داد و مسئولان این باشگاه بلافاصله پس از قبول استعفای وی، فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند.
 
با توجه به کارنامه درخشان "دایی فرهاد" در فوتبال ایران و اینکه وی بارها از سقوط تیم های انتهای جدولی به دسته پایین تر جلوگیری کرده بود، هواداران ماشین سازی امیدوار شدند تا کاظمی به فرشته نجات این تیم تبدیل شود اما نتایج سبز و سفید پوشان دیار آذربایجان با این مربی هم هیچ تغییری نکرد.
 
کاظمی که در سال های اخیر تیم های ذوب آهن اصفهان، راه آهن تهران و سیاه جامگان مشهد را به شکل معجزه آسایی از سقوط به لیگ دسته اول نجات داده بود، در همان روز نخست سرمربی گری خود در ماشین سازی هم اعلام کرد "اگر این تیم سقوط کند، از فوتبال خداحافظی می کنم" اما نتوانست به قول خود عمل کند و حال که از وقوع معجزه کاملا نامید شده از همراهی ماشین سازان در لیگ دسته اول در صورت درخواست مسئولان این باشگاه خبر می دهد که این امر تضاد عجیبی با اظهارات نخستین روز سرمربی گری وی در تیم تبریزی دارد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار