فروزان: پرچم و پیراهن استقلال همیشه برای من حرمت دارد

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: پرچم آبی دوست داشتنی و پیراهن زیبای استقلال همیشه برای من حرمت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محسن فروزان دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال پس از بازی روز گذشته تیمش (صبا) مقابل تراکتورسازی از اینکه توانسته به برد برسد و به این ترتیب با این پیروزی به باقی ماندن استقلال در رتبه دوم جدول کمک کند، ابراز خوشحالی کرد.

وی در متن پیامی نوشت: به این پرچم قسم، هیچ وقت نمی گذارم پرچم استقلال پایین بیاید. یک روز خوب،  یک روز عالی، یک روز شیرین را سپری کردیم. خوشحالم،خوشحال از برد صبا و خوشحال از این که با این برد توانستیم به استقلال هم کمک کنیم و باید بگویم حس خیلی خوبی دارم وقتی می بینم هواداران استقلال از برد ما خوشحال شدند.

وی ادامه داد: قبل از بازی خیلی از هواداران استقلال از من خواسته بودند تا برای برد در بازی مقابل تراکتورسازی همه تلاشم را انجام دهم و خدا را شکر یکی از بهترین بازی هایم را انجام دادم. جدا از این که باید برای سربلندی صبا همه تلاشم را انجام می دادم. باید بگویم همیشه به فکر بالا ماندن استقلال در جدول، پرچم مقدس آبی دوست داشتنی و همچنین به فکر پیراهن زیبای استقلال که همیشه برای من حرمت داردخواهم بود.

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: به همین بهانه قسم می خورم تا همیشه برای سربلندی استقلال، برای بالا ماندن پرچم پر ابهت استقلال تمام تلاشم را انجام دهم. اگر امروز در استقلال نیستم اما دلم، قلبم، فکرم پیش این تیم است و حتما تمام تلاشم را می کنم تا جدا از این که برای سربلندی صبا در تلاش باشم به استقلال هم کمک کرده باشم. امیدوارم و دعا می کنم تا هم صبا در لیگ بماند و هم استقلال به مقامی که می خواهد برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.