کرمان؛

معدوم کردن مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته در ریگان

مدیر شبکه دامپزشکی ریگان گفت: در طرح تشدید نظارت بیش از 200کیلوگرم مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ریگان ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محسن دهقانیان افزود: در طول اجرای طرح که از 25 اسفند ماه 95 آغاز شد و تا 15 فروردین ماه 96 ادامه یافت شبکه دامپزشکی شهرستان ریگان با دو اکیپ نظارتی در دو شیفت کاری صبح و عصر اقدام به بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها و مراکز عرضه ماهی قرمز کردند است.

وی افزود: در این مدت بیش از 200 کیلو گرم انواع گوشت قرمز ، گوشت سفید (مرغ ، ماهی) و خوراکی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط و معدوم سازی شده است و همچنین 15 مورد برخورد با خودروهای عرضه مرغ و ماهی غیر مجاز در سطح شهر صورت پذیرفت.

مدیر دامپزشکی ریگان خاطر نشان کرد: تشکیل ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اسفند ماه 95 و اطلاع رسانی و نصب بنر در خصوص عدم عرضه مرغ زنده و هماهنگی بانیروی انتظامی و برخورد با موارد عرضه و نقل و انتقال طیور به منظور پیشگیری از آنفلو آنزای فوق حاد پرندگان صورت گرفت و در همین رابطه بیش از سی مورد اخطار کتبی برای مراکز متخلف و خودروهای عرضه کننده طیور زنده صادر شده است.

وی از شهروندان خواست موارد تخلفات بهداشتی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین موارد عرضه طیور زنده را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع داده و یا با شماره تماس 44360209-034 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار