اردبیل؛

تکمیل و افتتاح بیش از یک هزار پروژه عمرانی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی در 6ماهه اول سال جاری با هزینه 2 هزار و 100 میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال احداث استان گفت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی در بخش های عمران شهری و روستائی، راهسازی و مسکن، برق، آب و آبفا، بهداشت و درمان، آموزش، توسعه زیرساخت، سدسازی، گردشگری و ... با هزینه بالغ بر 2 هزار و 100 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها تکمیل شده و در مناسبت های مختلف افتتاح و تعدادی نیز با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در ماه های آینده تکمیل وآماده بهره برداری می شود.

استاندار اردبیل سد بفراجرد خلخال و آبگیری سد احمدبیگلو، آبرسانی به نمین و عنبران و شبکه خداآفرین و تصفیه خانه فاضلاب در چندین شهر، افتتاح 36 مدرسه، استاندارد سازی تاسیسات حرارتی 200مدرسه در استان، طرح هادی 35 روستا، افزایش پهنای باند اینترنت، اتصال کل استان به فیبر نوری، 109واحد مسکن مشارکتی بنیادمسکن و 3پروژه ساختمان دولت، مجتمع فرهنگی هنری گرمی و اجرای پروژه زه کشی شهرک ولیعصر (عج )گرمی، مجموعه فرهنگی هنری و کتابخانه بیله سوار، جاده خلخال فیروز آبادو دهها پروژه در بخش بهداشت و درمانو نیرو رسانی را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در 6 ماهه اول سال جاری برشمرد و گفت: برخی دیگر از پروژه های عمرانی که در سال های اخیر با تلاش دستگاه های اجرائی به سرعت در حال اجراست در هفته دولت ودهه مبارک فجر امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

خدابخش در این جلسه تسریع تکمیل و جذب اعتباراتپروژه های عمرانی را خواستار شد و بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات و زیرساخت های موجود استان تاکید کرد و گفت: باید از دوباره کاری و اقدامات موازی از جمله نصب فیبر نوری توسط چندین دستگاه و شرکت ها در استان پرهیز کرد .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.